Jumaat, 6 Mei 2011

hAppY mOtHers dAys....

seLamat hari ibu buat semua wanita yang bergelar "Mama, Ummi.Mummy,Mak,Bonda"...

tIada yang lebih berharga dalam hidupku ini hanyalah pengorbanan mama yang bersusah payah membesarkanku serta abang...segala pengorbanan ini tiada tandingnyew...terima kaseh mama...

seLama 21 tahun mama bersamaku dan melihat aku dan abang membesar di hadapan matanya...aku sangat bahagia..mamalah sahabat..mamalah tempat aku untuk berkongsi segala suka dan duka..mamalah CHEF yang paling aku kagumi...masakan mama sentiase dihatiku..buktinyew bila berjauhan dengan mama berat badan ku pasti susut (masa duduk hostel dululah)...huhuu..tapi sekarang makin menggebu sebabnyew hari2 dapat rase masakan mama...thanx u sO much mama....

bagi mereka yang sudah kehilangan insan yang bergelar mama,ummi,emak.ibu...marilah kita sedekahkan al-fatihah dan sentiase mendoakan supaya mereka ditempatkan dengan orang2 yang beriman...insyallah...


::inilah mama saya Puan Hajah Napisah Binti Haji Zakaria...terima kaseh untuk segalanyew mama....::

(mama memang suka amik gambar berdiri tegak jew..al-maklumlah bekas poliskan..hihiii)




lagu ini ditujukan khas buat semua wanita yang bergelar "mama,ummi,ibu,mummy,emak"....

4 ulasan: